در خیابان ولیعصر به همراه یکی از دوستان عکاسی میکردم که به این شخص بر خوردم و عکس پشت سری ایشون هم توجه منو جلب کردxa0...
نمیدونم تو چه فکری بودxa0 شاید داشت گذر عمر رو نگاه میکردxa0 شاید هم داشت به خاطرات گذشتهxa0 xa0...